Saturday, August 9, 2008

真笨

啊!真白痴!
我怎么会说那样的话?
是乐过了头?
单纯的出发点,
却有了不单纯的恶意。

但,
我不是故意的!

我真白痴!

3 comments:

qiqiseah said...
This comment has been removed by the author.
qiqiseah said...

ya... ppl will always regret on wat they say...
the better way is... not to say anything... hahaa
-_-|||

MOMOzIs. said...

坐著說 站著說 妳想要 說什麼

我要聽妳說 能不能告訴我
妳說了什麼 我好像聽過

haha...wat you have said?